Získej status "OVEŘENÉHO PRODEJCE" = více objednávek a topování za 1900 Kč. Více info ZDE >>>
Jako makléř musíte být absolutně vytížený a každý uspořený čas s administrativou nebo jinou prací související s vaší činností makléře, Vám opravu může pomoci.
Budu Vaše odborná sekterářka i telefonní asistentka a nabízím:
- Administrativa, evidence, zápisy do databáze
- Tvorba dopisů a e-mailů klientům
- Komunikace s Vašim klienty, s úřady nebo bankou
Jsem odborná asistentka, která nemovitostem rozumí, umím a znám:
- Katastr nemovistostí a jeho řízení
- Rozumím smlouvám a umím s nimi dále pracovat
- Spolupráce s odhadci,s pojišťovnami či jinými odborníky na trhu s nemovitostmi
- Inzertní portály
- Technické údaje a podklady k nemovitosti (plánky a další..)
Perfektně ovládám PC a mnoho potřebných programů a aplikací, umím si s kterýmkoliv počítačovým softwarem poradit, zdatně zorganizovat práci na přidělených úkolech a zjistit si potřebný data, samostatně uvažovat a řídit případný úkol včetně vedení případu v rámci jednání s úřadem, pojišťovnou nebo bankou.
Současně se vztahuje tato nabídka i pro asistenci pojišťovacímu makléři, nebo jako sekretářka odhadci nemovitostí.
Cena zde vyjádřená je hodinová sazba mé práce na profesionální úrovni v těchto oblastech.
Před objednávkou se mnou prosím konzultujte své potřeby k práci a vhodně naplánujeme čas, eventuálně individuální nacenění mé odměny za práci.
Úkoly přijímám jak ad hoc, tak dlouhodobě stabilní spolupráci.
Nevyhovuje ti přesně tato nabídka? Vyžádej si nabídku na míru.
- bez hodnotenia -